miercuri, 12 octombrie 2011

La multi ani , Patri !

La multi ani , printesa nostra si a ingerasilor ! Azi ti-am aniversat ceea ce ar fi trebuit sa fie implinirea celor 7 anisori.Au fost o multime de prieteni acolo, impreuna cu noi, persoane care nu te-au uitat si care au tinut sa fie prezente la ziua ta.Cu totii am fi vrut sa sufli tu in lumanarea de pe tort, sa petrecem intr-un club de joaca pt copiii, nu la cimitir...sa iti dam un pupic pe obrajori, nu sa-ti aprindem o lumanare...dar, indiferenta si incompetenta unor doctorite te-am smuls din bratele noastre .Incercam sa zambim de dragul surioarei tale, dar tu stii ca sufletul ne plange, tu stii golul pe care il avem in suflet de cand nu te mai pot stange in brate...Nu vreau sa fii suparata, printesa mea frumoasa ! Mami iti promite ca va lupta pana la capat, pana cand cei care sunt raspunzatori ca nu te-am putut tine in brate de ziua ta sa fie pedepsiti pe masura greselilor comise.Macar alte mamici sa isi poata tine copilasii in brate...
Ti-au placut unicornii, printesa ? Dar calutul inaripat? Dar cosuletele cu flori si fluturasi si ponei si ingerasi si sirene? Dar buchetele de flori? Dar tortul?Asa il vroiai, cu mica sirena , Ariel, nu? Am simtit ca ti-au placut toate...si baloanele ce-au zburat spre tine cu mesajele noastre .
Nu te vom uita niciodata, te vom iubi etern si vei ramane in sufletele noastre mereu printesa noastra frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu